Koronavírus-üzemmódra váltott a MABISZ is

  • A járvány idején, a fertőzésveszélyre tekintettel kerüljék el biztosítójukat
  • A MABISZ és a biztosítók telefonos és elektronikus ügyintézésre váltottak
  • A kapcsolattartás mikéntjéről az egyes társaságok honlapjaink tájékozódhatnak

A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) arra kéri ügyfeleit, hogy további intézkedésekig mellőzzék a személyes ügyintézést. A szövetséghez hasonlóan az egyes biztosítótársaságok is mindent megtesznek az ügyfélkiszolgálás zavartalanságáért, az online felületek preferálása mellett.

Tekintettel arra, hogy a koronavírus-járvány leginkább cseppfertőzéssel terjed, a járvány megfékezésében kulcsfontosságú a zárt terek és a személyes kapcsolatok lehetőség szerinti kerülése – figyelmeztet a honlapján (mabisz.hu/elerhetosegek) a MABISZ.

A szövetség arra kéri ügyfeleit, hogy lehetőség szerint az elkövetkező időszakban a MABISZ illetékességébe tartozó ügyeiket ne intézzék személyesen. A szövetség munkatársai a telefonos elérhetőségeken és elektronikus úton is minden témakörben igyekeznek a lehető legteljesebb felvilágosítással szolgálni.

A MABISZ-hoz hasonlóan a szövetség tagbiztosítói is mindent megtesznek az ügyfélkiszolgálás zavartalanságának fenntartásáért. A biztosítók is preferálják a telefonos és online felületek igénybevételét. Az egyes társaságok pontos kapcsolattartási protokolljáról a járvány ideje alatt az adott biztosító honlapján lehet tájékozódni.

F.Gy.A.