E-lándzsával a torlódások csökkentéséért

13 e-oltólándzsát adományoztak a közútkezelők az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságnak.
shutterstock

30 km/h sebességkorlátozás pro- és kontra

Van, ahol már 40 éve bevezették és a városi utak felénél 30 km/h lehet csupán…

Egy gyors kávé indulás előtt?

,
Gyorsabb szemmozgás, élesebb látás, gyorsabb döntéshozatal.

Ki az úr a háznál: a sofőr vagy a szoftver?

Egyes intelligens járműbiztonsági rendszerek beavatkoznak a sofőr munkájába, ha úgy ítélik meg, hogy az elmulasztott…

Hogyan ne tegye veszélyesebbé autóját?

Számos ok miatt válhat veszélyessé egy autó kormányműve, de erre aligha gondolt volna.

Folytatódik az övmustra!

A helyzet már javul, de a rendőrség szerint még nem eléggé!

Utasokként lesznek áldozatok

Egy kisfiút sok éve elgázoltak. Ma iskolarendőr, hogy ez mással ne történjen meg.

Szóljatok a szüleiteknek!

Közlekedési parkkal bővült MiniPolisz, ahol valódi rendőrautót is vezethetnek az apróságok.

Mikor nem fizetnek a biztosítók?

Ne kössön rossz alkut a károkozóval csak azért, mert például ivott egy pohárral!

Csalóka nappali fények

Ráfutásos balesetet okozhat az autópályán nappal is, ha a járművek hátsó helyzetjelzői nem égnek.