75 éves a KTE

75 éves a Közlekedéstudományi Egyesület, ebből az alkalomból indított sorozatunkat olvashatják a következőkben.

Vészfék-asszisztenssel a vadbalesetek ellen?

Hazánkban évről évre több vadat ütnek el, két évtized alatt megduplázódott a számuk.

Hamar betelt a létszám a Groupama Tanpálya ingyenes tréningjén

Kőrös András instruktor szerint évente egyszer-kétszer minden autósnak kellene tréningeznie.

Miért ne járhatnánk mind jól?

Bizonyos közlekedési helyzetekben jobban járunk, ha lemondunk az elsőbbségünkről, cserébe gond nélkül, szabadon haladhatunk tovább.

75 éves a KTE

75 éves a Közlekedéstudományi Egyesület, ebből az alkalomból indított sorozatunkat olvashatják a következőkben.

Hogyan nem tehetjük láthatóbbá az autónkat?

A 6/1990-es KÖHÉM rendelet tiltja a személygépkocsikra fényvisszaverő matricák felragasztását.

Egy sikeres esztendő

Magyarország közúti közlekedésbiztonsági helyzetének alakulása 2023-ban a Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján

Kötelező sofőrsegédek: a kevesebb több lenne?

Idén július hatodika óta minden új autóba kötelezően beépítenek összesen kilenc biztonsági rendszert.

75 éves a KTE

75 éves a Közlekedéstudományi Egyesület, ebből az alkalomból indított sorozatunkat olvashatják a következőkben.

Szép, szép, de csúszik, mint a jég!

Itt van az ősz – már sorra sodródnak le az útról az óvatlan autósok, motorosok.